Blogul lui Laivindur

Filme româneşti, melodii româneşti, istorie românească

Melodia zilei: Alb Negru ft. Ralflo & Rares – Mi-e sete de tine

–melodie–

.

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bun sau rău, ia-mă aşa

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bună, rea, eşti a mea

Mă trezesc de dimineaţă, prima grijă eşti tu
Tu eşti fata care niciodată nu-mi spune nu
Ai ceva în privire, să nu te mire că te vreau

Nu-s bogat, nu-s sărac, dar am inima ta
Eu te-mbrac şi te dezbrac cu dragostea mea
Cine ştie ce o să fie, te vreau

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bun sau rău, ia-mă aşa

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bună, rea, eşti a mea

În centrul vechi ne plimbăm, ne distrăm până în zori
O nouă zi ne găseşte cu capul în nori
Răsărit de soare, mi-amintesc de mare şi de noi

Ne certăm, ne-mpăcăm, pentru noi e un joc
Când eşti lângă mine ţinem timpul pe loc
Altă noapte, visele toate, doar noi…

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bun sau rău, ia-mă aşa

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bună, rea, eşti a mea
Bună, rea, eşti a mea

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bun sau rău, ia-mă aşa

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bună, rea, eşti a mea

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bun sau rău, ia-mă aşa

Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine
Dar să ştii că mi-e sete de tine
Bună, rea, eşti a mea

Mai multe versuri pe (http://versul.net/)

Postat în:2012, Melodia zilei, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Galaţi – capitala regiunii

Galati-capitala regiunii

Actiunea 2012

Unirea Republicii Moldova cu Romania Actiunea2012

Statistici

  • 122,360 vizualizari

Meniu

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Actiunea 2012

Unirea Republica Moldova cu Romania Actiunea2012

Laivindur’s Page

Despre mine:

I just want to rule the world !

