Blogul lui Laivindur

Filme româneşti, melodii româneşti, istorie românească

Melodia zilei: Voltaj ft. Kamelia – Lumea e a mea

.

Visele mi se strivesc,
Sub viaţa ce nu o trăiesc,
Daţi-mi un bilet doar dus
Era tot ce-aveam de spus
Viaţa avea doar două stele
Ai făcut tu cinci din ele
De când pe tine te am
Ploaia-mi intră doar în spam

Sunt mic, mic, mic
Dar nu-i nimic
Nu e totul pierdut
Mâine-i un început
Cât de mare ar părea
Lumea e a mea
Sunt mic, mic, mic
Dar nu-i nimic
Dacă în palma mea
Stă inima ta
Lumea e a mea.

Casa mea n-are pereţi
Ferestrele sunt dimineţi
Şi cu share-ul în orice zi
Ca şi cum mâine n-ar fi
Poate-s mic în lumea lor
Dar am învăţat să zbor
Când simt că mă prăbuşesc
Bat în lemn ş-apoi zâmbesc.

Sunt mic, mic, mic
Dar nu-i nimic
Nu e totul pierdut
Mâine-i un început
Cât de mare ar părea
Lumea e a mea
Sunt mic, mic, mic
Dar nu-i nimic
Dacă în palma mea
Stă inima ta
Lumea e a mea.

Sunt mic, mic, mic
Dar nu-i nimic
Nu e totul pierdut
Mâine-i un început
Cât de mare ar părea
Lumea e a mea
Sunt mic, mic, mic
Dar nu-i nimic
Dacă în palma mea
Stă inima ta
Lumea e a mea.

Postat în:2012, Melodia zilei, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Galaţi – capitala regiunii

Galati-capitala regiunii

Actiunea 2012

Unirea Republicii Moldova cu Romania Actiunea2012

Statistici

  • 122,323 vizualizari

Meniu

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Actiunea 2012

Unirea Republica Moldova cu Romania Actiunea2012

Laivindur’s Page

Despre mine:

I just want to rule the world !

