Blogul lui Laivindur

Filme româneşti, melodii româneşti, istorie românească

Melodia zilei: CRBL ft. Adda – Petre

Video oficial (official)

CRBL feat. Adda – Petre (Official Single)

.

Versuri (lyrics) melodia: CRBL ft. Adda – Petre

Hey! Cine e cu mine? Noi!
Aud dar nu vad pe nimeni
Paharele goale nu arata deloc bine
Fa-le plinu, pun ceva arome fine
Am ochii rosi deja
Si e devreme deabea
Dar tu nu ai cum sa ne opresti
Mai bine zi-mi ceva
Unde e petre, petre, petrecere
Sunt si fete sexy
Fete rele, care ma vor na na

Vai, da ce avem noi aicia
E plin de caprioare
Bine ca mi-am luat alicea (2x)

Ai ai ai iee, avem verde la petrecere
Ai ai ai iee, ridica doua degete
Si striga cu mine (2X)

K-boom!
Ca vorba e cea
Baietilor i sa aprins scanteia
Hai la dans, dans, dans
Hai la zid femeia
Si misca rauri, ramuri
Ca-n scrisoarea a treia

Man, man
Mister barman
Nu beau cat un pahar
Eu beau cat un ocean
De aia stau in dreapta
Niciodata la volan
Sunt hot la mine acasa
Intru numai pe geam

Vai, dar ce avem noi aicia
E plin de caprioare
Bine ca mi-am luat alicea (2x)

Ai ai ai iee, avem verde la petrecere
Ai ai ai iee, ridica doua degete
Si striga cu mine (2X)

CRBL, is fetele rele
Petre nu mai poate, nu mai poate fara ele
Dar si ele vor la Petre
Ca stie cum sa le le
Sa le placa, sa le placa toate cele (2x)

Petre, petre petrecerea
Unde e petre, petre petrecerea
Unde e petre, petre, petrecere
Sunt si fete sexy
Fete rele, care ma vor na na

Ai ai ai iee, avem verde la petrecere
Ai ai ai iee, ridica doua degete
Si striga cu mine (2X)

Recomandari:

1. Tom Boxer & Morena ft. J Warner – Deep In Love

2. Dj Sava – Cocktail

3. INNA – WOW

Filed under: 2012, Melodia zilei, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 Responses

  1. SUNT UN FAN DE AL TAU MIE IMI PLACE SA CANT DAR MAMA SI TATA NU POATE SA MA DEA LA SCOALA CA S CANT TATA E BOLNAV

  2. SUNT UN FAN DE AL TAU MIE IMI PLACE SA CANT

Lasă un răspuns

Galaţi – capitala regiunii

Galati-capitala regiunii

Actiunea 2012

Unirea Republicii Moldova cu Romania Actiunea2012

Statistici

  • 83,097 vizualizari

Meniu

Join 39 other followers

Actiunea 2012

Unirea Republica Moldova cu Romania Actiunea2012

Despre mine:

I just want to rule the world !

