Blogul lui Laivindur

Filme româneşti, melodii româneşti, istorie românească

Bancuri cu politisti (I)

I.

Î: De ce stă un grup de poliţişti în faţa unei şcoli ajutătoare?

R: Ori e şedinţa cu părinţii, ori întîlnirea de zece ani.

II.

Un poliţist vine-ntr-o zi acasă cu un televizor ultimul răcnet.
– De unde ai televizoru’? întreabă soţia.
– L-am cîştigat la un concurs organizat de poliţie.
– Ce fel de concurs?
– De matematică.
– Şi ce v-au dat de făcut?
– „Cît fac 5×5?” Iar eu, cu 17, am ieşit pe locul trei.

III.

Doi poliţişti:
– Bă, Vasile, ce tremuri aşa, bă, ce ai păţit?
– Am stat puţin în frigider.
– De ce, bă?
– Pai, Şefu’, nu ne-aţi zis că poliţaii trebuie să aibă sînge rece?

IV.

De ce nu mor poliţiştii cînd îi împuşti în cap? Pentru că nu au organe vitale acolo.

V.

Doi poliţai discută:
– De ce îţi tot freci mîinile?
– Că mi-e frig…
– Da’ de ce nu-ţi bagi mîinile în buzunar?
– Acolo mi-s mănuşile.

Sursa: bancuri.net

De vazut:

1. Bancuri cu unguri (I)

2. Bancuri de la serviciu (I)

Postat în:Bancuri, Diverse, , , , , , , , , , , ,

5 Responses

Lasă un răspuns

Galaţi – capitala regiunii

Galati-capitala regiunii

Actiunea 2012

Unirea Republicii Moldova cu Romania Actiunea2012

Statistici

  • 122,486 vizualizari

Meniu

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Actiunea 2012

Unirea Republica Moldova cu Romania Actiunea2012

Laivindur’s Page

Despre mine:

I just want to rule the world !

